نازل آتش نشانی آریا سایز 1.2 اینچ

(1 بررسی مشتری)

  • ابعاد: 44.5*7.5 سانتی متر
  • وزن: 998 گرم
  • جنس: آلومینیوم،پلاستیک

توضیحات

از شیلنگ آتش نشانی برای انتقال آب به محل حریق استفاده می‌شود اما موضوع مهمی که در این مورد مد نظر است فشار آب است. این فشار باید به حدی باشد که بتواند آب را تا فاصله زیادی پرتاب کند. معمولا به دلیل زیاد بودن قطر شیلنگ آتش نشانی، آب دارای فشاری کافی نیست. یکی از تجهیزات آتش نشانی که کاربرد بسیاری در افزایش فشار آب خروجی دارد، نازل آتش نشانی آریا است. این نازل با سایز 1.2 اینچ به دو صورت پلاستیکی و آلومینیومی موجود است. از این نازل آزمون هیدرو استاتیک تحت فشار 20 بار انجام شده است. نازل آتش نشانی آریا شامل دو حالت باز و  یک حالت بسته است که به راحتی به کاربر این امکان را می‌دهد که با باز و بسته کردن آن فشار را کم و زیاد کند.

نازل‌‌های آتش نشانی دسته‌ بندی‌های مختلفی دارند که در یکی از این دسته‌ بندی‌ها در سه گروه ساده یا تک حالته، شیردار یا سه حالته، تفنگی یا سه حالته قرار می‌گیرند که در ادامه به توضیح هرکدام می‌پردازیم:

نازل ساده یا تک حالته: جنس این نازل‌ها از آلومینیوم، استیل، برنج یا پلاستیکی بوده و یک دستگیره کنترلی برای حالت 0 و 1 یا باز و بسته دارند که امکان قطع و وصل کردن جریان آب را فراهم می‌سازد. سایز بندی‌ این نازل ها از 1.2 تا 11.2 اینچ است.

نازل تفنگی یا سه حالته: این نوع نازل‌ها نیز جنس آلومینیوم، استیل، برنج یا پلاستیکی دارند اما به دلیل وجود فشار بالا در قسمت سر و انتهای نازل این قسمت‌ها از مواد مقاوم ساخته می‌شود. این نازل‌ها علاوه بر اینکه امکان باز و بسته کردن آب را دارند این امکان را به اپراتور می‌دهند که نوع پاشش آب را به صورت جت یا پودری تنظیم کند.

نازل شیردار یا سه حالته: جنس این نازل‌ها همانند نازل‌های گروه قبل از آلومینیوم، استیل،برنج یا پلاستیک بوده و امکان انتخاب نوع پاشش آب را به صورت پودری و جت را دارند. این نازل‌ها در خودروهای آتش نشانی، مراکز نفتی و مراکزی که سیستم اطفای آبی متحرک دارند استفاده می‌شوند. سایز این نازل‌ها 1.2 و 21.2 اینچ است.

برای خرید انواع تجهیزات آتش نشانی از صنایع فلزی نیکوکار با شمار‌ه‌های 02166973956 و 09356407035 تماس حاصل نمایید یا در واتس اپ پیام بگذارید.

1 دیدگاه برای نازل آتش نشانی آریا سایز 1.2 اینچ

  1. محمد مهدی

    قیمت این محصول رو لطف می کنید بگید؟

دیدگاه خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مشاوره رایگان 09356407035