لیست شرکت های مورد اتش نشانی

لیست شرکت های مورد تایید آتش نشانی

امروزه شرکت‌ها و برندهای مختلفی اقدام به تولید انواع تجهیزات آتش نشانی می‌کنند و همین امر تهیه این اقلام را کمی چالش برانگیز کرده است. یکی از معیارهایی که در هنگام خرید باید به آن توجه ویژه داشته باشید این است که نام شرکت محصولی که خریداری می‌کنید، در لیست شرکت های مورد تایید آتش نشانی باشد.

این موضوع از این جهت اهمیت دارد که بسیاری از محصولات شرکت‌ها، مطابقت کامل با استاندارد‌ها و معیارهای تعیین شده را ندارند. چنین محصولاتی نه تنها موثر نیستند بلکه ممکن است در موارد اضطراری مشکل ساز نیز شوند بنابراین حتما در خرید تجهیزات ایمنی به وندور لیست اهمیت ویژه بدهید.

آیا شما با لیست “تامین کننده مورد تایید آتش نشانی” آشنا هستید؟ در ادامه مجموعه نیکوکار قصد دارد شرکت‌های و برندهای مختلفی که در این لیست جای دارند را به شما عزیزان معرفی کنند بنابراین اگر به دنبال خرید محصولاتی مانند جعبه آتش نشانی هستید، تا پایان حتما با ما همراه باشید.

برای دانلود pdf لیست شرکت های مورد تایید آتش نشانی کلیک کنید.

وندور لیست آتش نشانی تهران

وندور لیست در واقع همان لیستی است که تامین کننده‌های انواع لوازم آتش نشانی را معرفی می‌کند. البته در نظر داشته باشید که شرکت‌های نام برده شده در این لیست تمامی محصولات خود را بر اساس معیارها، استانداردها و استراتژی‌های روز دنیا که مورد تایید آتش نشانی است، تولید می‌کنند.

لیست شرکت های مورد تایید آتش نشانی (اطفاء حریق)

شرکت‌هایی که در ادامه نام می‌بریم، شرکت‌هایی هستند که موفق به اخذ تاییدیه آتش نشانی تهران در تولید تجهیزات اطفاء حریق شدند.

1. آریا کوپلینگ

محصولات اطفاء حریق شرکت آریا کوپلینگ آنچنان با استانداردهای روز دنیا تطابق دارند که بدون شک می‌توان آن را در ابتدای لیست شرکت های مورد تایید آتش نشانی قرار داد. این شرکت همانطور که از نامش پیداست، یک شرکت موفق ایرانی است که تمامی محصولات آن علاوه بر داشتن کیفیت بالا، دارای قیمت مناسب نیز می‌باشند.

جالب است بدانید این شرکت با ارائه تنوع بالای محصولات بخش عظیمی از نیاز بازار داخلی را تامین می‌کند.از دیگر ویژگی‌های بارز آریا کوپلینگ می‌توان به رضایت بالای مشتریان از محصولات آن اشاره کرد.

2. نارفوم

یکی از باتجربه‌ترین شرکت‌ها در زمینه تولید انواع تجهیزات آتش نشانی نارفوم می‌باشد. تولیدات نارفرم شامل دسته بندی‌هایی مانند ملزومات امداد و نجات، اطفاء حریق، سیستم‌های اعلان حریق و… می‌باشد.

محصولات این شرکت به دلیل محبوبیت بالا به کشورهای دیگر نیز صادر می‌شود.

3. پامچال

نام شرکت پامچال در وندور لیست آتش نشانی قرار دارد بنابراین با خیالی آسوده می‌توانید از محصولات این شرکت تهیه کنید. یکی از عمده‌ترین دلایل موفقیت این شرکت حضور تیم مهندسی مجرب و تکنسین‌های کارآزموده آن در این مجموعه می‌باشد.

4. ایران شیر

همانطور که می‌توان از نام این شرکت حدس زد، ایران شیر تمامی شیرهای مناسب آتش نشانی را با بهترین متریال و کیفیت تولید و در نهایت روانه بازار می‌کند. البته این شرکت تولید کننده سایر محصولاتی مانند انواع اسپرینکلرها نیز می‌باشد.

این مجموعه تمامی محصولات خود را مطابق با گواهینامه‌ها و استانداردهای جهانی تولید می‌کند.

5. سام

شرکت سام به دلیل ارائه انواع کپسول‌های اطفاء حریق توانسته در بازار رقابتی لیست شرکت های مورد تایید آتش نشانی رتبه خوبی را کسب کند. در این شرکت انواع کپسول‌‌هایی مانند کپسول آتش نشانی آب و گاز، فوم، پودر و گاز و… در لیترها و وزن‌های مختلف تولید می‌شود.

6. همیار انرژی، کارا سیلندر

تولید و فروش انواع تجهیزات آتش نشانی از جمله تجهیزات مرتبط با اطفاء حریق، اعلام حریق و… توسط همیار انرژی انجام می‌شود. این شرکت سعی داشته در تولید محصولات خود منحصر به فرد عمل کند.

7. شاهان

محصولات زیادی از شرکت شاهان به خصوص اسپرینکلرهای آن در وندور لیست قرار دارند.

8. LIFECO

بیشتر محصولات شرکت LIFECO در وندور لیست آتش نشانی قرار دارند به طور مثال محصولاتی مانند نمایشگر فشار (مانومتر)، سیامی آتش نشانی، هشداردهنده شیر یکطرفه، شیر تست و تخلیه، درپوش اسپرینکلر، اسپرینکلر دیواری، اسپرینکلر دیواری، شیر سیلابی و… .

کشور سازنده این محصولات انگلستان می‌باشد.

9. هارنس

هارنس یک تامین کننده موفق انواع اسپرینکلر است که نام اسپرینکلرهای آن در لیست محصولات مورد تایید آتش نشانی تهران قرار دارد. البته تولیدات این شرکت تنها محدود به اسپرینکلر نمی‌شود.

10. PAKPYRO

شرکت پاک پایرو موفق به اخذ تاییدیه آتش نشانی در لیست شرکت های مورد تایید آتش نشانی تهران شده است. این شرکت ارائه دهنده انواع تجهیزات اطفاء حریق و تجهیزات اعلام حریق می‌باشد.

11. TYCO

انواع محصولات شرکت TYCO مانند شیر خشک، شیر تر، آبفشان، شیر سیلابی و… مورد تایید قرار گرفته است. محصولات این شرکت تماما ساخت آمریکا- انگلیس می‌باشند و به صورت کلی می‌توان محصولات آن را در لیست باکیفیت‌ترین‌ها قرار داد.

12. IS ST

IS ST یک شرکت موفق در انگلستان است که بسیاری از تولیدات آن از جمله انواع شیر رایزر، جعبه آتش نشانی هوزریل، اسپریلنکلر توکار، اسپرینکلر دیواری، اسپرینکلر بالا زن و… موفق به اخذ تاییدیه شدند.

نکته: توجه داشته باشید که موارد نام برده شده در بالا تنها محبوب‌ترین شرکت‌های موجود در وندور لیست می‌باشند و به صورت کلی تعداد این شرکت‌ها بسیار بالا است.

لیست شرکت های مورد تایید آتش نشانی
نمونه ای از لیست شرکت های مورد تایید آتش نشانی

بهترین برندهای سیستم‌های کشف و اعلان حریق مورد تایید آتش نشانی

سازمان آتش نشانی تهران لیستی جدا از لیست شرکت های مورد تایید آتش نشانی و مخصوص سیستم‌های کشف و اعلان حریق ارائه داده است که در ادامه به معرفی برندهای موجود در این لیست می‌پردازیم.

1. Zitex

زیتکس یک برند ایرانی است که محصولاتی مانند پانل متعارف، مرکز اعلام حریق، کاشف دودی متعارف، کاشف ترکیبی، کاشف حرارتی متعارف، شستی کانونشنال، آژیر اعلام حریق و… در فهرست تجهیزات اعلام حریق تولید داخلی مورد تایید آتش نشانی قرار گرفته است.

2. سایان

یکی دیگر از بهترین شرکت‌های تولید کننده انواع تجهیزات اعلام حریق بدون شک سایان است. تجهیزاتی مانند مرکز کنترل اعلان حریق کانونشنال، آشکار ساز دودی کانونشنال، آشکار ساز ترکیبی دودی- حرارت، شستی اعلام حریق، آژیر اعلام حریق، آژیر فلاشر اعلام حریق و… موفق به اخذ تاییدیه شدند.

3. Vista

محصولات شرکت ویستا از دقت و کیفیت بسیار بالایی برخوردار هستند. تجهیزات اعلام حریق این شرکت نیز جزء برترین تولیدات داخلی محسوب می‌شود.

اگر به دنبال خرید محصولاتی مانند شستی اعلام حریق، آژیر اعلام حریق، آژیر فلاشر اعلام حریق، آشکارسازهای دمای زیاد و… هستید، این برند گزینه مناسب برای شما محسوب می‌شود.

4. Sens

سنس یک شرکت ایرانی است که با تولید محصولات باکیفیت اعلام حریق توانسته به رتبه خوبی در این بازار رقابتی برسد.

5. شرکت تسلا

بخش بزرگی از محبوبیت شرکت تسلا متعلق به سیستم‌های اعلان حریق آن است. این شرکت تولیدات خود را متناسب با استانداردهای تایید شده ملی روانه بازار می‌کند.

جالب است بدانید در مکان‌های از تجهیزات این شرکت استفاده شده درصد آسیبات و خرابی‌های ناشی از آتش سوزی بسیار کاهش پیدا کرده است.

6. آریاک

تجهیزات آریاک علاوه بر داشتن قیمت مناسب، دارای طول عمر بسیار بالایی نیز هستند. شما می‌توانید با خرید سیستم‌های اعلام حریق آریاک مکان‌های مختلفی مانند آپارتمان‌های اداری و تجاری خود را به طور چشمگیری ایمن کنید.

7. شرکت تستوگاز

تستو گاز محصولاتی مانند کاشف گازمونوکسید کربن، کاشف گاز مونو اکسید کربن، آشکار ساز گاز مونواکسید کربن و.. را روانه بازار کرده است. استفاده از این تجهیزات در محیط‌های پرخطر گزینه‌ای طلایی و مناسب محسوب می‌شود.

8. آریان

شرکت آریان علاوه بر تجهیزات اعلام حریق توانسته در تجهیزات اطفاء حریق نیز تاییدیه مناسب را از آتش نشانی دریافت کند.

9. شرکت 507

507 نیز یک شرکت موفق ایرانی است که انواع تجهیزات مناسب اعلام حریق را با قیمتی مناسب روانه بازار می‌کند. تجهیزاتی مانند آژیر فلاشر هوشمند آدرس پذیر را می‌توانید از این برند ایرانی تهیه کنید.

10. دزلی

محصولات زیادی از شرکت دزلی در وندور لیست آتش نشانی تهران قرار دارد بنابراین با خیالی آسوده از این برند خرید کنید.

این محصولات به صورت کلی دارای طول عمر بالایی نیز می‌باشند.

11. BRK

یک شرکت آمریکایی است که محصولات آن به دلیل کیفیت بالا در ایران از محبوبیت بالایی برخوردار هستند. یکی از مهم‌ترین مزایای این برند این است که با وجود کیفیت بالای محصولات، قیمت آن‌ها نیز بسیار مناسب و مقرون به صرفه است.

12. Siterwell Electronics

اگر به دنبال تجهیزات وارداتی سیستم اعلام حریق هستید که قیمت مناسبی داشته باشد، بدون شک این شرکت چینی گزینه‌ای مناسب برای شما محسوب می‌شود.

بسیاری از محصولات سیستم اعلام حریق این شرکت در لیست بهترین محصولات وارداتی کشف و اعلام حریق آتش نشانی قرار گرفته است.

13. Syncoln

Syncoln شرکت انگلیسی است که شما می‌توانید محصولاتی مانند آشکار ساز مونو اکسید کربن را با اطمینان از آن تهیه کنید.

14. D-Tectron

شرکت چینی است که محصولات سیستم اعلام حریق آن مورد تایید سازمان آتش نشانی تهران می‌باشد.

دقت داشته باشید که موارد نام برده شده تنها نام محبوب‌ترین‌شرکت‌های موجود در لیست می‌باشند و به صورت کلی لیست شرکت های مورد تایید آتش نشانی ارائه شده گسترده تر است.

لیست دوم شرکت های مورد تایید آتش نشانی
نمونه از لیست دوم شرکت های مورد تایید آتش نشانی

کاربرد وندور لیست آتش نشانی

با کمک وندور لیست‌های ارائه شده، شما عزیزان می‌توانید با اطمینان تمامی محصولاتی را که نیاز دارید از این شرکت‌ها، خریداری کنید زیرا که نام شرکت‌ها تنها در صورتی در این لیست آورده می‌شود که محصولات تولیدی آن‌ها پیرو تمامی استانداردهای تعیین شده باشد.

رعایت این استانداردها سبب ایمنی بیشتر و مطمئن‌تر مکان‌های مختلف می‌شود. شما عزیزان می‌توانید انواع تجهیزات ایمنی از بهترین برندها را از مجموعه ایمنی و آتش نشانی نیکوکار تهیه کنیم.

در این مطلب سعی داشتیم با معرفی بهترین برندها، شما را برای داشتن خریدی بهتر راهنمایی کنیم، امیدواریم نکات این مقاله برای شما مفید واقع شده باشد.

مشاوره رایگان 09356407035